Известие

Collapse
No announcement yet.

харчиме масълце като за световно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • харчиме масълце като за световно

    Колеги, няма да ви питам защо и как, искам да знам колко ми е розаво положението!

    Просто хапваме си 1 литър на 1000 км,но антифриза е чист, двигателя сух, и не виждам сив пушек!
    До тук Румбата предположи, че съм за сегменти, може и буталца и нещо друго!
    Така проблемът ми е, че съм в немско, ако ще я докарвам в БГ ще е лятото. Сигурно ще направя поне 15к. Ясно ми е, че ще се долива масло и ще карам много леко.
    При такава олигофрения при положение, че си доливам масълце голям ли е % да родя и аз!?

    Колата е 147, 1.6 тс с бигаз
    Last edited by hektor; d.m.y г., 15:28.
    Opel Corsa B
    Opel Tigra
    Mercedes A 160
    Mercedes A190 AMG
    Alfa Romeo 147 1.6 ts
    http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233669

  • #2
    Ми ако смениш маслото с някакво 15в40? Има селения за износени мотори, които харчат масло...СЕЛЕНИЯ HPX мисля, че беше.То е ясно, че няма да спре да го хапва, ама поне да намалиш разхода на масло малко...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Направо слагай 10W60 и нямаш грижи, ще отложиш ремонта с доста.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Колега и Аз съм със същият проблем, който в монета е в процес на решаване. За съжаление ремонта ще ти излезе между 1000 и 2000 лв в БГ!
        Като взе да ми губи масло, го сммених с 15W40, ефекта беше нулев, тогава бях откачил и маркуча за меслените пари който влиза преди дроселната клапа след дебитомера и го бях ръгнал в едно отворено шише, изхвърли ми от там за 300 км над литър масло, а на това отгори после долях още 1 литър явно беше изхвърлено от 2-ят маркуч за маслените пари. Това както разбрах е защото се получава обратно налягане в картера и изхвърля маслото през отдушниците.
        На мен също не ми пушеше през ауспуха, освен, че взе да става мазен, ама то след 15-20 литра масло минали от там за 6000 км си е нормално.
        Та когато я отворихме се оказа, че имам 3 счупени бутала, който не бяха задрали в цилиндрите, което ми спести 100-200 лв. За сега съм дал над 1000 лв за части и още не е готова. А и ако някой има пети за зацепване на ангренажният ремък покрай Ловеч ще съм му много благодарен ако може да ми услуgи с тях, за 156-ца 2,0 TS.
        Та колега като знаеш какво ми е на мен си помисли за двигател втора ръка и дали ще можеш да я дощараш на собсветн ход а, иначе съм сигурен, че знаеш, че колата си върви нормално въпреки голямата загуба на масло!!
        И както ми казват на мен за утешение Успех със следващата кола!!!!
        Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
        ЕГН:0103041325

        Comment


        • #5
          За момента ми е проблема да изкарам поне още 15к км, нямам начин в момента да влизам в ремонт, поне до лятото.
          Добре де физически, къде отива маслото, обяснете като на полу идиот!
          Opel Corsa B
          Opel Tigra
          Mercedes A 160
          Mercedes A190 AMG
          Alfa Romeo 147 1.6 ts
          http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233669

          Comment


          • #6
            разкачи си дебитомера и погледни какво е състоянието в посока към дросела...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Маслото ти най-вероятно минава във въздохопроводите по маркучите за маслените пари, те са 2 обикновенно, единият влиза след дебитомера преди дроселната клапа, а другият след дроселната клапа, поне при мен е така. Маслото при мен излизаше през тези маркучи и влизаше във въздухопроводите и от там в цилиндрите където изгаря. Това не е хубаво защото се прецакват свещите и ламда сондата, за това е хубаво ако я караш така да изкараш тия муркучи от въздухопроводите и да ги сложиш във едно шише, вероятно ще трубва да ги удължиш с друг най-обикновен маркуч и да връщаш маслото от шишето обратно в двигателят. Поне Аз така карах преди ремонта около месеце и естествено имах си и тубичка с масло в багажника.
              И ако направиш така не запушвай шишето защото от маркучите или духа или смуче въздух и не забравя да запушиш хубаво отворите във въздупроводите от където си махнал отдушниците.
              На мен тия маркучи за маслените пари се намират като застанеш пред колата в горният десен ъгъл на капака на клапаните, единият излиза на дясно а другият напред, към купето и са много близко един до друг.
              Мъка ще ти е така колага, колкото повече караш вероятно толкова повече ще ти гори масло, пробвай ако искаш да сложиш някоя добавка може да закърпи положението за известно време.
              Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
              ЕГН:0103041325

              Comment


              • #8
                шах и мат!

                Нито ауспуха ми е мазен нито тръбата към дросела. Разкачих дебитометъра и пъхнах кухненска мека хартия чак до дросела и излезе суха.
                Кво става!?
                Идеи

                освено от споменатия проблем, който явно не е, от къде може да идва това похапване на масло?
                Айде кофти масло хмммммммммм Аджипа от Румбата е качествен, тукашно масло вече изгори 3 литра!
                Opel Corsa B
                Opel Tigra
                Mercedes A 160
                Mercedes A190 AMG
                Alfa Romeo 147 1.6 ts
                http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233669

                Comment


                • #9
                  Ако са ти счупени сегментите е възможно да минава маслото между буталата и цилиндрите или ако има деруги по цилиндрите или ако са счупени буталата както при мен, тези варианти не се виждат без да разглобиш двигателя.
                  Вземи провери за нещо по-просто като спукан картер, виж си кората дали има ново масло по нея, огледай картера на канал.
                  Last edited by vinilov; d.m.y г., 14:54.
                  Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                  ЕГН:0103041325

                  Comment

                  Working...
                  X